سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها! با رحمت خود که با آن، همه نیکی هارا برای اولیائت گِرد آورده ای و با آن، بدی ها را از دوستانت دور ساخته ای، مرا دریاب . [امام صادق علیه السلام]
 

 

 

موسسه (کانون) فرهنگی هنری قرآن و عترت حسن آباد جرقویه علیا

مراسم جشن سی وپنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از طرف موسسه فرهنگی هنری قرآن وعترت حسن آباد جرقویه علیا در مسجد جامع دستجردوک ( حسن آباد ) با حضور خواهران وبرادران حزب الهی وبا برنامه های متنوع ( قرائت قران ، سخنرانی ، مدیحه سرایی ،خواندن شعردر وصف پیروزی انقلاب اسلامی ، خاطره گویی دوران انقلاب در شهر حسن آباد و شیرین کاری توسط کودکان ونوجوانان وجوانان وپذیرایی برگزار گردید این برنامه بمدت 2 ساعت در شب یکشنبه 21 بهمن برگزار گردید . لازم به ذکر است که اعضای این کانون به طور پرشور در    راهپیمایی 22 شرکت نمودند

جشن 22 بهمن 91مسجد جامع دستجردوک

راهپیمایی 22 بهمن 91حسن آباد

ادامه مطلب...



  • کلمات کلیدی :

  • ::: شنبه 91/11/28 ::: ساعت 10:56 صبح :::   توسط حسن صادقی 
    نظرات شما: نظر

    والفجر ولیال عشر

    fajr yasgroup.ir 68 تصاویر زیبای دهه فجر و ایام الله 22 بهمن

    مراسم جشن

    بمناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و فرخنده سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

    زمان :  یکشنبه مورخه 21 بهمن ماه 1391 راس ساعت 8 

    مکان :  مسجد امام زمان عج دستجردوک ( حسن آباد ) 

    حضور سبز شما را چشم انتظاریم

    انجمن تبلیغات وروابط عمومی 





  • کلمات کلیدی :

  • ::: یکشنبه 91/11/15 ::: ساعت 5:7 عصر :::   توسط حسن صادقی 
    نظرات شما: نظر

    مراسم جشن میلاد

    بمناسبت فرا رسیدن فرخنده میلاد با سعادت پیامبر رحمت حضرت محمد ابن عبد الله ص و حضرت امام جعفر صادق ع مراسم جشن با شکوهی شب سه شنبه مورخه 10/11/1391 راس ساعت 8 در محل موسسه فرهنگی هنری قرآن وعترت و با حضور مردم ولایتمدار  وبا مولود خوانی مداحان اهلبیت ع وسخنرانی حجه الاسلام شیخ عباس صادقی بمدت 2 ساعت برگزار گردید ودر پایان به تعدادی ازبرگزیدگان اعضاکه در کلاس آموزش طرح عملی نماز در اوقات فراغت تابستان شرکت کرده بودند هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.لازم به ذکر است بمناسبت همین عید سعید ،  ایستگاه صلواتی نیز از طرف موسسه در ابتدای خیابان آزادی  با پذیرایی شیرینی وچای برپاگردید

    جشن 17 ربیع الاول بهمن 1391 

    جشن 17 ربیع الاول بهمن 1391

     ایستگاه صلواتی

    ایستگاه صلواتی

     

     





  • کلمات کلیدی :

  • ::: سه شنبه 91/11/10 ::: ساعت 12:22 عصر :::   توسط حسن صادقی 
    نظرات شما: نظر
    آغاز امامت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرج الشریف مبارکباد




  • کلمات کلیدی :

  • ::: دوشنبه 91/11/2 ::: ساعت 11:53 صبح :::   توسط حسن صادقی 
    نظرات شما: نظر

    منافق چگونه خود را به گریه می اندازد :

    بیماری اخلاقی نفاق، درد همیشگی انسان‏‌ها و ملت‏‌ها بوده است. زشتی این بیماری و اثرهای زیانبارش در جوامع بشری و بیش از آن در روان و جان مبتلای به آن، منشأ نکوهش آن در قرآن و سیره معصومان‏ علیه السلام شده است.

     

     پرداختن به نفاق و منافقان در 12 سوره قرآنی، افزون بر سوره ویژه آن، می‏‌تواند خطر این خوی زشت انسانی را به ما بنمایاند همچنین مذمت‏‌ها و هشدارهای معلم قرآن (پیامبر) و مؤول آن (امام علی) در این‏‌باره، افزون‏‌تر از بسیاری عیب‏‌های اخلاقی است.

     

     

     

    پیامبر خدا(ص) درباره این‌که منافق چگونه خود را به گریه می‌اندازد؟ فرمودند:" چشمان منافق، در اختیار اوست، هر طور بخواهد گریه می‏‌کند1".

     

    آن حضرت همچنین در پاسخ به این پرسش که نفاق در قلب انسان چگونه آغاز می‌شود؟ می‌فرمایند: "نفاق، ابتدا به صورت نقطه‏‌ای سیاه ظاهر می‏‌شود و هرچه نفاق بیشتر شود، آن نقطه بزرگ‌تر می‏‌گردد و چون نفاق به مرحله کمال رسد، دل به کلّی سیاه می‏‌شود2".

     

     

    امام علی(ع) نیز در بیان صفات منافق‌ترین مردم فرمودند: "آشکارترین منافق کسی‏ است که به‏ طاعت (خدا) فرا خواند و خودش بدان عمل نکند و از معصیت باز دارد و خودش از آن باز نایستد3".

     

     

    رسول مکرم اسلام هم در حدیثی نشانه‌های نفاق را اینگونه معرفی می‌کنند: "منافقان‏ را نشانه‏‌هایی است که با آنها شناخته می‏‌شوند: درودشان لعنت است، پرخور و شکم باره‏‌اند، به غنایم دستبرد می‏‌زنند، به ‏مساجد نزدیک نمی‏‌شوند، مگر با اکراه و ریاکاری، نماز را آخر وقت می‏‌خوانند، خود را بزرگ‏ می‏‌شمرند، به طوری که با کسی انس و الفت نمی‏‌گیرند و کسی هم با آنان‏ الفت نمی‏‌گیرد، شب مانند چوب خشک می‏‌افتند (شب زنده‏‌داری ندارند) و روز صدای خود را به جرّ و بحث بلند می‏‌کنند4".

     

    منابع:

     

    1- کنز العمّال: 854 منتخب میزان الحکمة: 566

     

    2- کنزالعمّال: 1734 منتخب میزان الحکمة: 566

     

    3- غررالحکم: 3214 منتخب میزان الحکمة: 566

     

     

    4- کنزالعمّال: 862 منتخب میزان الحکمة: 566





  • کلمات کلیدی :

  • ::: دوشنبه 91/11/2 ::: ساعت 9:3 صبح :::   توسط حسن صادقی 
    نظرات شما: نظر