سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] دوستان خدا آنانند که به درون دنیا نگریستند ، هنگامى که مردم برون آن را دیدند ، و به فرداى آن پرداختند آنگاه که مردم خود را سرگرم امروز آن ساختند ، پس آنچه را از دنیا ترسیدند آنان را بمیراند ، میراندند ، و آن را که دانستند به زودى رهاشان خواهد کرد راندند و بهره‏گیرى فراوان دیگران را از جهان خوار شمردند ، و دست یافتنشان را بر نعمت دنیا ، از دست دادن آن خواندند . دشمن آنند که مردم با آن آشتى کرده‏اند . و با آنچه مردم با آن دشمنند در آشتى به سر برده‏اند . کتاب خدا به آنان دانسته شد و آنان به کتاب خدا دانایند . کتاب به آنان برپاست و آنان به کتاب برپایند . بیش از آنچه بدان امید بسته‏اند ، در دیده نمى‏آرند . و جز از آنچه از آن مى‏ترسند از چیزى بیم ندارند . [نهج البلاغه]
 

 

 

موسسه (کانون) فرهنگی هنری قرآن و عترت حسن آباد جرقویه علیا

بسم الله الرحمن الرحیم

گزارش جلسه افتتاحیه کلاسهای اوقات فراغت (تابستان 90)

جلسه افتتاحیه کلاسهای اوقات فراغت تابستان 1390 عصر روز سه شنبه هفتم تیرماه مصادف با شهادت حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام) و همچنین شهادت شهید مظلوم دکتر بهشتی و یاران او راس ساعت 19 در سالن اجتماعات کانون با حضور مسئولین فرهنگی شهر  وکلیه اعضای  شرکت کننده در کلاسها و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط آقای سجاد صادقی علی آغاز گردید.  

در ابتدا آقای حسن صادقی مدیرمسئول کانون در مورد نحوه برگزاری کلاسها و همچنین برنامه های کانون و .... مطالبی را عنوان نمودند در ادامه آقای جمشیدی یکی از مداحان اهل بیت در رثای مظلومیت وشهادت امام هفتم برای شرکت کنندگان در جلسه نوحه سرایی کردند . بعد از آن آقای منصوری نیز مطالبی در خصوص فلسفه برگزاری کلاسهای اوقات فراغت و همچنین معضلات و مشکلات جامعه کنونی و تشویق و ترغیب جوانان ونوجوانان برای حضور جدی تر در این کلاسها سخنانی بیان نمودند و در پایان نیز معاونت محترم پرورشی  نیز مطالبی در این خصوص مطرح کردند و جلسه با پذیرایی اعضا راس ساعت 20 به پایان رسید .

افتتاحیه کلاسهای تابستان 90

افتتاحیه کلاسهای تابستان 90

 

جلسه افتتاحیه کلاسهای تابستان 1390

 

 





  • کلمات کلیدی :

  • ::: چهارشنبه 90/4/8 ::: ساعت 6:41 عصر :::   توسط حسن صادقی 
    نظرات شما: نظر