سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند می فرماید : گفتگوی علمی در میان بندگانم دلهای مرده راحیات می بخشد؛ آن گاه که در آن به امر من برسند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 

 

 

موسسه (کانون) فرهنگی هنری قرآن و عترت حسن آباد جرقویه علیا

همایش تجلیل از قرآن آموزان برتر استان اصفهان برگزار شد.

جمعه سی ام اردیبهشت همایش بزرگ تجلیل از قرآن آموزان برتر سال 89 استان اصفهان در شهر اصفهان برگزار شد. آقای حاجی زکی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در این همایش که با حضور جمع زیادی از مدیران و فعالان قرآنی استان و معلمان و قرآن آموزان مؤسسات و مراکز قرآنی استان اصفهان در سالن همایش اهل البیت (ع) برگزار شد از بیش از750 نفر از قرآن آموزان برگزیده استان در سال 89 تجلیل شد.
وی گفت: از این تعداد، حدود 310 نفر در رشته حفظ قرآن کریم و حدود 340 نفر در رشته ترجمه و مفاهیم قرآن کریم حائز شرایط لازم شده بودند که از آنها تقدیر و تجلیل شد.وی افزود:  در این همایش که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و با حمایت و همکاری مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین حمید محمدی قائم مقام وزیر در امور قرآنی حضور داشتند.
وی ادامه داد: در این همایش به حافظان کل قرآن که موفق به کسب درجه ممتاز و عالی شده‌اند، کمک هزینه عمره مفرده و سهمیه این سفر معنوی داده شد.در این مراسم از سرکار خانم اعظم شریعتی نفر برگزیده در رشته مفاهیم از موسسه فرهنگی هنری قرآن وعترت حسن آباد نیز تقدیر بعمل آمدوبرای ایشان توفیق روزافزون از خداوند منان مسالت مینماییم.





  • کلمات کلیدی :

  • ::: چهارشنبه 90/3/4 ::: ساعت 9:50 صبح :::   توسط حسن صادقی 
    نظرات شما: نظر